Семінар-інтенсив для музейників “Музейна комунікація” відбудеться в Києві

16388341_10155329894119162_5626076276820036726_n_resized

Як музею успішно комунікувати з аудиторією? Чому журналісти не відкривають ваші прес-релізи? Нащо вести Інстаграм? З чим їсти музейний фандрайзинг? Відповіді на ці та інші найболючіші питання будемо шукати з командою справжніх профі:
Про створення коммунікаційної стратегії розповість Александр Тодорчук (Sasha Todorchuk) – партнер і креативний директор піар-агенції Gres Todorchuk PR, ініціатор створення організації UAnimals, покликаної досягти заборони використання тварин у цирках України.

Александра Ковальчук (Alexandra Kovalchuk), співзасновниця БФ «Маніфест Миру», куратор «Museum For Change», волонтерка та громадська активістка, співзасновниця благодійного фонду «Друзі Музею», поділиться практичним досвідом музейного фандрайзингу з юридичними аспектами та оформленням документів та розповість про те, як вони разом з «Museum For Change» заробили 1 000 000 грн для музею.

Oksana Pavlenko, головний редактор і засновниця сайту thedevochki, розкриє таємниці продуктивної співпраці з журналістами.

Даша Андреева (Дарья Андреева), SMM-фахівець, автор блогу WishDO, на майстер-класі пояснить, як використовувати Instagram для формування образу музею та залучення нової цільової аудиторії.

Участь у семінарі безкоштовна.
Реєстрація обов’язкова: https://goo.gl/Yw8VNv
Кількість місць обмежена! Шановні колеги, через великий запит ми скорочуємо запис до 1-ї людини з музею.
Контактна особа: Оля Носко (Olya Nosko)

http://prostir.museum/ua/post/39013